søndag den 17. november 2013

Workshop hos FrkTurkis (Christine)

Som afslutning på en dejlig weekend, var jeg til workshop hos FrkTurkis, hvor vi lavede stofknapper enten af eget stof eller af Christines. Julia havde lækre cupcakes med og Ann-Katrine og jeg deltog med kreativitet og godt humør. Herunder er mine kreationer og så har jeg også lavet lidt julegaver, men dem kan jeg jo ikke vise frem :)

ABSOLUT anbefalelsesværdigt...tag afsted...skriv til Christine og aftale en hyggelig dag til billige penge :)


Og Christine havde lækre goodiebags lavet til os.


Hvis I vil se nogle lækre billeder fra dagen og ikke aftenbilleder taget med en dårligt kamera, så er der her hos Christine og Julia.


4 kommentarer:

  1. Kære Anne - tak for i dag, hvor var det skønt at have besøg af dig og søde Anton, som vist også havde et par gode timer med Alfreds legetøj ;-) Tusind tak for de søde ord :-) Håber snart, at vi kan finde en anden krea-hygge dag selvom det måske bliver svært inden jul.

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak kære Christine...og ja Anton hyggede sig gevaldigt :-) Ja vi må snart finde en dag, men inden jul bliver nok svært, men der er jo også masser af tid efter jul ;-)

      Slet
  2. Hej Anne. Det var en rigtig hyggelig dag i går! Og sikke nogle fine ting vi fik lavet! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja og ja...kan kun erklære mig helt og aldeles enig i begge udsagn :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...