fredag den 29. november 2013

Så bliver der julet...

I weekenden hvor vi passede 3 ud af 4 af min brors børn fik jeg leget med papir med den mellemste...
Det er print selv papir (Her) hvor du blot skal printe, klippe/skære, folde stjerne og så lave dine ophæng. Første billeder viser mine prøveophæng og nederst er der klippet og klar til den helt store guldmedalje :)




Når jeg lige om lidt har set dagens sidste patient, så skal jeg liste rundt på mine kollegaers kontorer og hænge stjernerne op, så når de kommer på mandag, så hænger der lidt julepynt :) Så ved man det er ved at være jul...(har godt nok ikke selv hverken købt kalenderlys eller pyntet endnu, men det kommer :))

6 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine stjerner - og en sød ide at lege julenisse :-)
    God weekend - bedste tanker herfra*

    SvarSlet
    Svar
    1. Er også selv vild med designet og ja det er da lidt hyggeligt at overraske kollegerne på mandag :) God weekend til dig også...

      Slet
  2. Hvor er du en sød kollega! Glædelig julemåned til dig! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Man skal jo hygge lidt her op til jul og med det nye arbejde, så er det jo en god måde at sige farvel på :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...