fredag den 6. december 2013

Natbukser...endnu et par...og min aften med Bodil

Mønster er Ottobre 1/2013 str 104. Lækre bukser der passer perfekt til bettemanden











Midt på aftenen igår blev jeg ringet op af nogle venner, som stærkt mistænkte at fødsel af lillesøster var nært forestående. Al unødig kørsel blev frarådet, men de kunne jo hverken efterlade storebror eller tage ham med til fødslen. Så jeg takkede min søde mand for at have fået sat vinterdæk på og så kørte jeg roligt afsted. Kort efter min ankomst kørte de afsted. Jeg så en film og så gik jeg i seng. Jeg kan godt afsløre at man ikke sover specielt godt når man tænker på hvordan det går og hvornår de mon kommer hjem. Og kombineret med en hund der var en værre puttehund og forsøgte at indtage senge samt storebror de vågnede og var meget forvirret over at jeg var der. Lillesøster og forældre kom hjem omkring kl 4 og natten fortsatte med lige at finde sig på plads og lillesøster også skulle finde sig på plads.

Hvor var det dejligt at kunne træde til for vores venner og de har fået en lille lækker sag. Og så indrømmer jeg blankt, at jeg er træt og aftenen vist kommer til at foregå på sofaen :-) God fredag derude...



8 kommentarer:

  1. Fine bukser og sød historie! Mon lillesøster skal hedde Bodil?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det spurgte jordemoderen også om...men nej de havde allerede besluttet et navn ;-)

      Slet
  2. Ihh hvor lyder det dejligt at få lov at hjælpe på den måde :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er jo en kæmpe hjælp for dem og et lille offer for mig :-)

      Slet
  3. Dejligt at kunne få lov til at hjælpe!!
    Skønne bukser, tror jeg skal have fat i det nummer af Ottobre.
    Hilsen
    Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var dejligt og det er et super fint mønster og absolut anbefalelsesværdigt :-)

      Slet
  4. Hvor dejligt at kunne hjælpe andre og især i en sådanne en begivenhed.. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var dejligt at være en hjælpende hånd :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...