mandag den 4. november 2013

Baby Month: Lækre bløde bukser til en lille lækkermås :)

Mønsteret er Ottobre 1/2013 nr 6 i str. 62 og stoffet er fra StofogStil. Der er god plads til bleen, da kilen i skridtet giver ekstra med plads. Jerseyen er lækker og jeg er bare godt tilfreds.



I weekenden var vi lige en familie på 6, da 3 ud af 4 af min brors børn var på weekend hjemme hos os. Så der var godt gang i huset og der var ikke en øjebliks ro. Men det var hyggeligt og vi sluttede af sammen med hele familien til Alle Helgens gudstjeneste, hvor min fars navn blev læst op. Efterfølgende samvær hos min mor og da vi kom hjem til os selv i går aftes smed vi os trætte på sofaen. Håber I andre har haft en dejlig weekend :)

8 kommentarer:

  1. De er vel nok fine! Jeg har det samme stof, som minder om noget drømmeland syntes jeg... :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tænker candyflos, cirkus og zoologisk have...men det er jo bare lækert at det sætter fantasien igang :)

      Slet
  2. De er super fine de bukser - jeg har også været igang med det mønster og synes også det er rigtig fint :-)

    SvarSlet
  3. Lyder til at have været en dejlig, men trættende weekend :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt rigtigt...dejlig, men trættende ;-)

      Slet
  4. Hvor lyder det som en hyggelig og travl weekend. Bukserne er belevt meget søde. Er selv vild med det stof.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det bestemt også :-) og ja stoffet er lækkert...

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...