onsdag den 6. november 2013

Baby Month: Endnu et par bukser, men et andet mønster

Stof fra JNY Design og mønster fra Ottobre 1/2012 str. 56. Jeg kan faktisk bedre lide dette mønster fremfor det andet jeg viste i sidste indlæg, fordi der istedet er sat en kilen in "nedover" numsen, således de sidder godt på en blenumse. Stoffet er blandt noget af det første stof jeg købte fra udlandet (købt her). Dette var den sidste rest tilbage.




Løbegangen er syet som vist nedenuder, for så bliver afslutningen pæn.


Afslutningen i benene er ligeledes nem (med overlocker), da sammensyningen således sidder et stykke oppe på benet og der derfor ikke bliver tråde der er synlige. Jeg kunne have valgt rib istedet, men kan godt lide at stoffet er det samme hele vejen :)




6 kommentarer:

  1. Hvor er de fine! Sikke noget fint pige-jersey.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og ja det er nemlig rigtigt fint og piget :)

      Slet
  2. Nei hvor er jeg vild med dem i det stof... looooove

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæde rmig også til at se dem på...syntes de er blevet så fine :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...