fredag den 15. november 2013

Baby Month: Endnu en lækker jakke

Stoffet er købt i Stof og Stil og mønsteret er Ottobre 4/2012 nr. 6. Jeg elsker denne tøsede version af jakke og tror aldrig jeg bliver træt af at sy dem. Mangler blot trykknapper, men de skal lige købes :)





Så blev der fredag igen og kan se frem til en weekend alene med bettemanden, da manden og gutterne tager i sommerhus. Jeg har planlagt en masse projekter i weekenden og forskellige ting, der skal købes. En aftale med en veninde og workshop hos Christine. Det bliver en god weekend :)

8 kommentarer:

  1. Hvor er den lækker i leo :-) Du er bare for sej til at lave de fine jersey jakker!
    God weekend.
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak fro rosen...jeg nyder selv at lave jakkerne og bliver nok aldrig træt af det :)

      Slet
  2. Hvor er den skøn... når jeg får 2 søndage i en uge så må den komme med på listen over hvad der skal laves

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh så kommer du vist til at vente længe...men der er altid så meget at blive inspireret af og ikke tid til det hele :-)

      Slet
  3. Hvor er den alt for kær... Jeg synes stoffet virkelig klæder den jakke

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og jeg er helt enig...det fungerer virkeligt godt som jakke og lækkert sammen med den lidt ubestemmelige lyserød/rosa/rød ;-)

      Slet
  4. Hvor er den altså bare flot den jakke, jeg er helt vild med farve sammensætningen :)

    Mvh. Anja N

    www.byspangen.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...