tirsdag den 26. november 2013

Baby Month: Endnu en lille heldragt (der var lige nok tilbage af stoffet)

Mønsteret er igen fra Ottobre 1/2013 og str. 62. Stoffet er fra Liandlo.


Den røde trykknap der lige kan anes på billedet er købt hos Line, men hun sælger dem vist ikke længere, da det var overskudssalg af noget hun havde bestilt hjem.

Som tiden dog flyver afsted for tiden og alligevel nyder jeg tiden og hverdagen. Nu hvor jeg har fået en ansættelse er der kommet mere ro i kroppen og hovedet, man kan jo godt blive lidt presset ved tanken om at ens dagpengeperiode snart udløber, men nu har jeg sikret mig en ny = ro i sindet.

6 kommentarer:

  1. Fin heldragt - skønt stof. Liandlo leverer en ordentligt kvalitet..

    SvarSlet
  2. Sikke noget sødt stof! Åh, kan virkelig godt sætte mig ind i, at det må være rart at have en fastansættelse og den dermed følgende ro og tryghed! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er så fint stoffet. Det er desværre ikke en fastansættelse, men kun et års ansættelse, men det er bestemt nok til at give mig ro i sindet :) Kan mærke effekten af det i kroppen og hovedet :)

      Slet
  3. Hvor er den bare fin. Jeg kan rigtig godt lide stoffet sammen med den grå kant :) Og tillykke med jobbet!

    Mvh. Anja N

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det...syntes også selv at det blev fint med en mere afdæmpet kant :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...