torsdag den 24. oktober 2013

Oprydning hos mor...stof til mig :)

Jeg har været igang med at hjælpe min mor med lidt oprydning i stofgemmerne og her er rovet:

Jersey i lys lilla, marineblå, kongeblå og rød/marineblå strib.


Jersey med tryk af blomster i lyserød/lilla, lilla bambier (sjovt hvordan bambier er på mode igen) og strikmønster i jersey.


Strækisoli i jeansblå og lyserød med sorte tern.


Pink og satin lyserød nederdel der skal syes om.


Mælkedrengestrib og lærredsstof i sandfarvet.


Fast stof i sort med tern og gråt stof med vævede tern.


Uldnederdel der skal syes om og strikstof i sort/grå tern.


Så må i vente lidt med at se resulaterne :) Jeg har lige andre ting på tegnebrættet først :)

Efter arbejde idag skal jeg en tur hjem til min svigerinde og passe 4 dejlige unger - så der skal nok blive gang i den i aften, så glæde rmig allerede til weekend imorgen, som også byder på aktiviteter hele weekenden :)

6 kommentarer:

  1. Sikke en masse skønne stoffer... Dejligt at kunne få sådan noget til huse

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja lækkert og forpligtende...men det er jo bare spændende :-) Så skal jeg jo bare være kreativ og finde ud af hvad jeg skal lave i stoffet. Plejer altid at købe stof til et formål, nu skal jeg finde formål til stof :-)

      Slet
  2. Sikke en masse lækkerier, må da være skønt med sådan en mor :o)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja et lækkert rov :-) og dejligt at kunne gå i gemmerne...

      Slet
  3. Hvorfor syr min mor ikke! - skønne stoffer, glæder mig til at se resultatet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er en glæde når man kan gøre brug af det stof eller de rester som ikke er brugt og min mor får jo også en glæde ved at se det i brug :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...