torsdag den 31. oktober 2013

mit nye lir...jubiii...perfekt til Baby Month

Ja det ser jo ikke ud af meget, men det kan jeg love for at den er. I DK koster den omkring 1300kr, men jeg øvede mig i mit skoletyske og fandt den til halv pris i Tyskland, så jeg endte med at give 680kr med porto, så jeg er godt tilfreds. Hvad kan sådan en ting så...spinde guld til den pris...ja hvis den da endelig kunne. Næh den kan såmænd folde kanter pænt således at de bliver ligesom de købte man ser på bodyer, heldragter osv. og er et tilkøbsstykke til min coverstitch (dæksømsmaskine). Jeg er ved at blive gode venner med den og der kommer indlæg i den kommende måned (Baby Month) hvor jeg viser hvor fantastisk min investering er. Vi er en del bloggere der deltager, så gå ind via linket og kig på de andre deltagere :) Det hele starter imorgen, men der er nu nogle der har tyvstartet :)


4 kommentarer:

  1. Uh den ser lækker ud, den dims. Afprøvede det jo hos Line, og det er simpelthen bare så nemt og hurtigt at sy kanter pænt på. Og ja, jeg er en af dem der er tyvstartet, men KUN fordi jeg ikke kan finde rundt i datoerne! :-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  2. Uhh jeg er SÅ misundelig, skal virkelig have sparet op til en coverstitch maskine, drømmer om at lave helt perfekte kanter på mit tøj ;-) Glæder mig til at se hvad du får lavet her i løbet af November's baby måned.

    SvarSlet
  3. Ser spændende ud glæder os til at se en demo.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...