onsdag den 2. oktober 2013

Et par bukser på bestilling og slatten rib...

Min svigerinde ville gerne have nogle bukser i grønt fløjl med en detalje ved lommerne. Fik købt stof og perfekt matchende rib til og syede herligheden. Så fandt jeg ud af at bukserne vist var en størrelse større end bestilt, men det gik jo nok. Så var ribben alt for slatten til at holde bukserne oppe og næsten lige meget hvor stram ribben blev, var dens elasticitet bare ikke super. Så det endte med at der kom elastik i ribgangen og så blev de igår afleveret til den kommende ejermand :)




En hyggelig aftane igår hos min bror og svigerinde, hvor den store bagedyst blev mere autentisk af at sidde og spise hjemmebagt kage - det skal jeg da vist til at gøre noget mere i :)

2 kommentarer:

  1. Det er bare så øv med rib der ikke kan holde bukser oppe! Bruger også tit en elastik inden i.
    Men bukserne er super fine:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Plejer ikke at have problemer, men denne rib duede ikke....det var vist mere en jakke rib til ærmerne. Og tak for rosen - bukserne drillede så meget at jeg selv havde svært ved at være tilfreds

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...