fredag den 11. oktober 2013

En venlig dame og en pose rigere...

En lukket gruppe på Facecbook jeg er med i var der en dame der fortalte at hun havde alt for mange æbler i sin kolonihave, så hvis man var i nærheden skulle man blot svinge forbi og tage nogle fra jorden. Det gjorde jeg så og fik den anden dag renset og skåret dem. Pakket i pose og frosset ned. Så skal jeg blot lige have tiden til det og flaskerne klar, så skal der laves saft. :)


I går aftes var vi 4 kvinder der overraskede min tidligere omtalte veninde der er sygemeldt i forbindelse med graviditet (hun har hyper emesis). Vi havde selvfølgelig lavet en aftale med manden, så han kunne give os meldinger. Vi mødtes til aftensmad, efterfølgende kage bord. Masser af drikkevarer, hyggesnak, fodbad med fodmassage, bestilling af graviditetsmassage og så havde vi selvfølgelig gaver med til den lille put eller moderen. Det avr en super hyggelig aften og vores veninde nød at blive passet lidt op.

Efter arbejde idag skal der købes ind til den store guldmedalje, for vennepar fra Kbh. beærer os med et besøg weekenden over, en kammerat fra sønderjylland følger trop og et andet vennepar overnatter lørdag-søndag. Det bliver fantastisk hyggeligt og afslappende med gode venner omkring sig - men vi skal jo have lidt at spise, så det må jeg hellere få ordnet.

God weekend til jer alle :)

2 kommentarer:

  1. skønt som i hygger om veninden.... Lyder til at blive en skøn weekend :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hun nød det også i fulde drag og tak, det var en dejlig weekend :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...