torsdag den 10. oktober 2013

Blogtræf

Jeg var til blogtræf og hvilken dejlig dag arrangeret af Jonna og Rikke.
Fantastiske mennesker og super hyggelig dag, der selvfølgelig bragte god humør og dejlige gaver. Nederst i indlægget er der links til alle sponsorerne og herunder et billede af hvad jeg fik med. Wall Stickers fra Ferm Living, Filtnet fra Ittalia, Metalskilt fra Louis og Ludvig, cremeprøver fra Derma, Espressokopper fra Ittalia, gavekort til Baresso, Strygemærker fra Xoeinding.


I pakkelegen vandt jeg denne lækre pakke med hæklet legemad til bettemanden (som han straks kastede sig over da jeg kom hjem). De er hæklet af Josefine og hvor er de bare lækre og smukt udført.


Til sådan et blogtræf skal man jo også selv have lidt fra hånden, så jeg fik tegnet mønstre af og klippet ud til projekter. Her er bukerne med 9 projekter, der blev lagt oveni stakken derhjemme. Der er både noget til bettemanden og noget til november måneds Baby Month.




www.Baresso.dk
www.Hummel.dk
www.Aller.dk
www.Derma.dk
www.StofogStuff.dk
www.Goingdanish.dk
www.Badeanstalten.dk
www.Aura4laura.dk
www.Louisogludvig.dk
www.Ittallia.dk
www.Liebe.dk
www.Stofdepotet.dk
www.LindhardtogRinghof.dk
www.ByHornung.dk
www.KKrogh.dk
www.Aida.dk
www.Madbanditten.dk
www.Limedinbolig.dk
www.Abcleg.dk
www.xoeinding.dk
www.uldstedet.dk
Frøken piil – Rødby.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...