mandag den 2. september 2013

Horsens Middelalderfestival

Lørdag var hele den udvidede familie til Horsens Middelalderfestival og jeg fik selvfølgelig ikke taget nogle billeder, så de er "snuppet" fra festivalens egen hjemmeside.

Der var masser af boder og ting man kunne købe. Meget autentisk med mad serveret på kålblade og ingen bestik. Krus lavet af ler kunne købes eller leveres tilbage, hvor man fik penge tilbage. Drikkevarer var kun saft, most og øl....der blev ikke serveret sodavand, fastfood eller plastikbestik...fedt. Der var ridderturneringer og optog af alverdens art. Der var musiscener og arbejdsboder, hvor man kunne se fremgangsmetoderne i forskellige håndværk. Der var endda "live" slagtning af en gris...det var dog ikke noget jeg bevidnede.

Det hele blev toppet af dejligt samvær med familie og godt vejr fra omkring kl 11 og frem. Får du muligheden for at komme afsted, så gør det og absolut noget at se på for børn i alle aldre.




Jeg blev også færdig med nederdelen til min kollega i weekenden, men fik selvfølgelig ikke taget billeder af den i sit færdige udtryk. Kollegaen siger at den passer perfekt (det er man jo altid lidt bekymret for) og så kan jeg gå videre med nye projekter :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...