fredag den 27. september 2013

Bukser der nu kan holdes oppe og endelig weekend

Et vennepar har en dreng der er et år ældre end vores egen dreng og de er næsten samme højde. Forskellen ligger i at deres dreng er smal og derfor har problemer med at holde visse typer at bukser oppe. Så det betyder at vi nogle gange "arver" bukser, hvor linningen er for stor til deres dreng. Det kommer jo så vores dreng til gavn. Disse lækre bukser fik strammet elastikket og så bliver den holdt bedre oppe - nem lille reperation og vupti nye bukser :)





Og så er det ved at være weekend og jeg glæder mig...sjovt som man kan svinge. Er glad for mit arbejde og glæder mig over det, men samtidigt ønsker jeg mig for tiden fridage eller weekend...ja er endda tænkt så langt at jeg kunne ønske at bettemanden blev syg, bare for at jeg kunne få en fridag...ynkeligt men sandt. Nu bliver han næsten aldrig syg, så det kommer vist ikke til at ske...

God weekend til jer alle...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...