torsdag den 22. august 2013

Hjemmelavede spisesmække...

Inden vi fik sommerferie kom min kære svigerinde til mig med en forespørgsel - om jeg kunne sy nogle spisesmække magen til dem man køber, men at prisen blev bedre...og det kunne jeg selvfølgelig. Først og fremmest kiggede jeg på den hun havde købt og lod mig inspirere (ikke at den er særligt indviklet). Derefter købte jeg 50 cm regntøjsstof...klippe klippe klippe....sy, bukke, sy og vupti så var de klar. Der blev 3 smække af stoffet, så prisen er 1/3 af købsprisen - det er da en ok handel :)


4 kommentarer:

  1. Det må man sige... det har jeg også ind imellem overvejet om jeg skulle gøre lidt i

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har aldrig selv brugt den type smække, men overvejer det da til hvis der kommer én mere :) Rimeligt nemt og meget praktisk.

      Slet
  2. Hvor er de fine! God ide :-) vi bruger bare en stofble, der er bundet om nakken men der går jo nogle stykker til om dagen

    SvarSlet
    Svar
    1. Med en stofble syntes jeg også nemt at de kan blive gennemblødte eller de kan sidde en masse ting i folderne :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...