onsdag den 28. august 2013

Endelig færdig med min cardigan (uden hætte) :)

For lang tid siden så jeg hos hende her, det smukkeste strik. Dertil kom at farmorfabrikken lavede en online strikkeklub, hvor de skulle lave en babycardigan. Så købte jeg noget forkert garn og skulle også lige skalere størrelsen op. Langt om længe kom jeg igang og det tog mig desværre lidt for lang tid. Hætten gik i koks og jeg GAD simpelthen ikke lave den om, så det blev med "ribkant" istedet. Men her er det færdige resultat så...




Der var en masse beregninger for både at gøre opskriften større samt bruge en garntype med en løbelængde på 150m fremfor 110m pr. 50 g. Men her er resterne...det er da meget godt ramt :) 


Og et lille billede af sønnike i trøjen...passer perfekt nu og snart kort i ærmerne. Så hvis han skal nå at bruge den, så skal det vist være snart :)




4 kommentarer:

  1. Lækkert strik du har fået ud af alt det besvær og herlige farver, synes jeg

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det...er også selv tilfreds under omstændighederne :)

      Slet
  2. Svar
    1. Tak for det...farverne er særligt inspireret fra den blog jeg linker til :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...