torsdag den 4. juli 2013

Haremsshorts til undertegnede

En del af projektet om at købe coverstitchmaskine var at jeg skal afbetale den over den kommende tid, hvilket efterlader mindre penge i budgettet til stof. Så derfor er jeg igang med at rydde ud i gemmerne og det kom der disse shorts ud af.

Det er ikke så nemt at tage billeder af sig selv, men shortsene er lavet ud fra denne guide. Det er lækre at have på og jeg skal helt sikkert lave flere (måske næste sommer) og næste gang vil jeg vælge noget tyndere stof, da dette er lidt stift.



Linningen er lavet i samme stof og med elastik. Der er desuden lavet lommer i, så jeg kan have mobiltlf etc. på mig i sommervarmen.


Benene er ligeledes lavet med en løbegang med elastik.


Og ja så kræver det jo bare lige at vejret bliver bare lidt bedre...jeg syntes ikke jeg kræver meget, men bare lidt bedre :)

1 kommentar:

  1. hvor er de bare fede... har kigget på vejledningen... er det mig der er blind eller står der ikke hvor meget der skal bruges?

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...