mandag den 24. juni 2013

Sommer/efterårsjakke til bettemanden

En travlt weekend er overstået med masser af aktiviteter og skiftende vejr. Pasning af nogle venners søn fredag, besøg hos oldemor lørdag og Sankt Hans fest søndag med naboerne. Skøn weekend, men som altid går det alt for stærkt og nu er det mandag igen. Det blev ikke til sytid i denne weekend, men så er det godt jeg har noget i gemmerne jeg endnu ikke har vist jer :)

For noget tid siden så jeg dette skønne stof hos Christine og måtte simpelthen have det. Det er der kommet denne jakke ud af...den er set før i forskellige udformninger og nu har denne set dagens lys. Jeg er vild med det mønster, stoffet og farverne...





Løvestoffet er købt hos strommingdesign, inderstoffet og rib er købt hos Citystoffer i Århus (min lokale stofpusher). Det har indtil nu været for varmt at bruge den, men ellers har bettemanden brugt den forrige jakke til lidt koldere dage som almindelig jakke og om vinteren er den brugt til at sove i, selv ved frostvejr er den perfekt :)

9 kommentarer:

  1. Hejsa, jeg faldt lige over din skønne blog! Sikke nogle lækre ting du laver og tak for de fine DIYs. Jeg er fluks blevet fast læser af din blog, og ser frem til at blive inspireret af dine kreationer.

    Er ret vild med din tiger-bluse!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen velkommen skal du da være...dejligt at du finder bloggen inspirerende. Og tak for rosen....er også selv ret vild med den :)

      Slet
  2. Svar
    1. Tak for det :) Jeg er som sagt også selv uhyre tilfreds :)

      Slet
  3. Hvor er den fin. Super sødt stof.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, var også selv ret vild med stoffet og var så heldig at finde den perfekte farve rib at sætte sammen med :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...