onsdag den 19. juni 2013

Same same but different...

Jeg har tidligere lavet flere nederdele i denne model (her og her). Den passer perfekt til mig og min smag. Den kan varieres i det uendelige og denne gang blev det en denim-model. Jeg forsøgte mig med lommer til den, men det fungerede simpelthen ikke. De kom ligesom til at stå åbne og det klædte ikke nederdelen, så de blev droppet igen. Stoffet købte jeg for laaang tid siden og er lidt igang med at bruge rester og rydde ud i gemmerne.




Jeg elsker mine farverige nederdele, men så skal der noget ensfarvet til. Så nu har jeg en ensfarvet nederdel, hvor der kan komme noget flerfarvet til :)

Det eneste minus ved nederdele er manglen på lommer. Jeg forsøgte at gøre noget ved det denne gang, men det fungerede ikke rigtigt. Jeg kunne have påsat ydre lommer, men der var ikke mere stof, så det blev ikke. Overvejede om jeg skulle sætte en lomme på i noget andet stof, for lidt at pimpe nederdelen, men så ville det ensfarvede lidt gå af det...hmm...som du nok kan høre, så har jeg mine helt bestemte meninger om tingene og vurderer jeg at det ikke helt fungerer, så vil jeg hellere lade være.

Ja det kender de fleste af jer sikkert, at man flere gange har brændt nallerne på at sy noget som ikke fungerede og enten blev smidt ud undervejs eller har hængt længst inde i skabet i lang tid.

Der bliver virkeligt produceret for tiden - tildels fordi jeg har tiden til det og tildels fordi jeg er igang med oprydning. Ikke at oprydning i sig selv er spændende, men mere fordi jeg først må købe nyt stof når jeg har ryddet mere ud i det gamle :) Ja man bliver jo nødt til at motivere sig selv på forskellige måder og holde igen med stofkøbet...ellers ville jeg være alt for fattig og der ville ikke være plads :)


2 kommentarer:

  1. Det er bare så dejligt, når man finder et mønster som bare passer. En ensfarvet kan man altid bruge, tillykke med den.
    God aften
    Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det og jeg regner bestemt også med at den kommer til at blive blandt yndlings :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...