lørdag den 11. maj 2013

Tur i Randers Regnskov

Sidste weekend havde vi min brors ældste søn på besøg og udover det obligatoriske computerspil og film, så skulle vi også lave lidt. Så det blev en tur en Randers regnskov - godt til små og store børn :)
Aber er altid populære og så hyggelige at kigge på...



Det mærkeligste dyr...en blanding mellem en gris, myresluger og rotte...weird!



Fætter Simon hjalp med at få Anton op så han kunne kigge ud på mor og far (stor fordel at have en stor dreng med til at komme frem de steder, hvor vores gamle lemmer ikke kan klemme os ind :))



Anton kører jeep...er ikke sikker på at man måtte lege i den, men det gjorde Anton og han morede sig kosteligt.



"ap ap"...ænder



Tapiren...mærkeligt dyr, men gav et godt grin :)



Kæle/klappe dyrene udenfor...vi vendte ryggen til Anton og han forsøgte at kravle ind ad lemmen ind til grisen, hvor den var forsvundet hen...men vi nåede dog at stoppe ham :)



Et action pic af Fætter Simon, da han sprang ned fra legetårnet :)



En god dag og absolut anbefalelsesværdigt :)

1 kommentar:

  1. Jeg bliver altid sp nostalgisk når jeg ser Randers Regnskov. Da jeg for 10 år siden boede i Randers, boede jeg lige overfor regnskoven og kunne derfor se kuplerne dagligt og gå en tur nede ved åen bagved. Åhhhh.... Knus Heidi

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...