mandag den 27. maj 2013

Tulipaner i flok og flor....og bilkiggeri

Vi overtog vores hus sidste sommer og har derfor ikke haft er forår i huset. Vi satte tulipanløg i hjørnet af haven og ventet spændt på at de blomstrede op og kom frem...her står de så :)



En smuk blanding af tulipaner i forskellige lyserøde/rosa/lilla farver der lyser om kap med den nyudsprungne bøg....uh jeg elsker forår :)

En travl weekend ligger bag os. Vi lånte bil fredag af nogle venner så vi kunne komme til fødselsdag - hyggeligt med familiefødselsdage og børnene der tosser rundt. Lørdag skulle vi ud og kigge på bil, men sandelig om vi uerfarne bilkiggere fandt ud af (heldigvis inden vi kom afsted) at bilsælgere holder lukket lørdag. Så manden var hjemme med bettemanden og jeg var afsted og hjælpe venner med rengøring af deres fraflyttede lejlighed. Vi var så afsted søndag og kigge på bil. Den bil vi skulle se på var selvfølgelig blevet solgt fredag, men de havde ikke taget den af nettet...ØV. Så vi måtte kigge på en anden, der ikke lige var os og derfor ikke fik så meget ud af turen. Lidt eftermiddagshygge hos søs og hjem til vennerne med bilen. Vi skulle jo lige se deres nye hjem, snakke lidt osv. så den var først 22 da vi kom hjem, med en meget træt bettemand - og her må jeg jo bare melde mig under fanen som en "dårlig" mor, for sønnike fik ikke nok søvn i nat og er derfor træt idag (undskyld kære pædagoger, jeg håber han er rimelig medgørlig).
Mærkeligt indlæg, blandet fornøjelse og en ret træt blogger efter en begivenhedsrig weekend...god dag til jer alle :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...