fredag den 31. maj 2013

Lækkert stof til lækre projekter...:)

Så er der kommet stof hjem til forskellige projekter eller bare fordi...kender du ikke godt det, med bare fordi..det er fedt eller flot....eller bare fordi jeg lige syntes jeg mangler....eller bare fordi jeg ikke kan styre mig...eller bare fordi....


Stof indkøbt til en bestilling på en jakke...den kommer senere i et indlæg.


Stof indkøbt til en anden type jakke, med en ny type krave - mere om det senere.


Og den lækreste løvejersey, set første gang hos søde Christine og det måtte jeg bare have fingrene i. Det sorte løvestof bliver til en ny vendbar jakke til Anton og det blå måtte jeg simpelthen også have :)


3 kommentarer:

  1. Super fine stoffer...jo jeg kender vist alt for godt til samtlige af dine argumenter;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror der er flere der kender argumenterne :)

      Slet
  2. Sikke nogle fine stoffer. Jeg er også forfalden til "bare fordi"-argumentet ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...