onsdag den 10. april 2013

Undertøj til smækker-fyren

Jeg har længe gerne villet lavet boxershorts og undertrøjer...lidt lækkert til sommervarmen og når bettemanden smider bodyen...





Mønstret er fra Ottobre 1/2013 og jeg syntes det fungerer rigtigt godt. Jeg er særligt glad for mønstret til undertrøjen fordi den laver en bred ryg, med en rimelig god dækning. Med en rødhåret fyr, tror jeg det vil være godt at skuldrene er rimeligt dækket ind. Ellers har jeg planer om at han kan sove i sådan et sæt i sommervarmen...han bliver da super lækker :)
Og endnu en god ting er at så er det stykke jersey også brugt...det er altid med stor tilfredshed at jeg bruger hele stoffet :)


4 kommentarer:

  1. Ihh - sikke et smart sæt det er blevet til!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det...er også selv godt tilfreds :)

      Slet
  2. Har netop købt turkis jersey med stjerner til dette sæt - til en lille 2 års gave. Små drenge i tights, det er da for kært. Stoffet med dalarheste har jeg liggende i lilla, det skal blive til en tunika eller kjole til min datter. Du laver nogle rigtig flotte kanter med rib!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have...ribkanter skal man simpelthen bare øve sig på, så bliver de bedre og bedre er min erfaring :) Brugte også mit lilla stof med hestene til en kjole, men da jeg ikke har en pige, men blot havde lyst til at lave en kjole blev den istedet sat til salg :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...