fredag den 12. april 2013

Endnu en t-shirt af restestof...

Jeg elsker dette superheltestof og det var noget af det første jersey jeg købte, da jeg i sin tid fik min symaskine, der kunne sy stræksøm. Siden har jeg købt mere, da jeg skulle lave en hue til min nevø. Resterne af det stof blev til denne t-shirt:



Så må foråret gerne slå igennem, så t-shirten kan tages i brug :) Jeg har aftalt med mig selv, at indenfor 14 dage skifter han tøj, skal nemlig lige have købt lidt supplement t-shirt til at have liggende i vuggestuen :)

God weekend til jer alle...her kommer den til at stå på grundig rengøring og besøg af venner...og lur mig om denne weekend ikke også suser afsted og er færdig før end man får set sig om :)


2 kommentarer:

  1. Skøn t-shirt, jeg har lige lavet en L/Æ tshirt til Storm i sammen stof, bare med røde ærmer. Tror dog lige jeg skal have fat i noget grønt rib, for det ser da lækkert ud :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har selv lavet heldragter i samme stof med røde kanter - det er nu også super fint :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...