onsdag den 27. marts 2013

Ja jeg strikker skam også

Jeg kan vist ikke prale af at være hverken rutineret eller hurtigstrikker....men kan godt lide at strikke indimellem og holder helst projekterne på et lavt blus. Denne gang er det dog ikke helt holdt i den lave ende, da jeg så at farmorfabrikken lavede en online strikkeklub med den sødeste hættetrøje. Der er dog flere ting der er gået galt undervejs...bestilte det forkerte garn (jeg bestilte CottonWool og jeg skulle have bestilt CottonWool DK...ups) så løbelængden er ikke den samme. Og opskriften blev tilgængelig, så havde de heller ikke den rigtige størrelse, da jeg skulle strikke til str. 24-30 mdr. Heldigvis er jeg matematisk student og tænkte derfor det var en smal sag med strikkefasthed og lidt forstørrelse at ramme det rigtige....og det tror jeg faktisk er lykkedes.


Her er et billede af ryggen og første front er også strikket....lidt uerfaren strikker i det orange, men det kan jeg godt leve med...glæder mig til jeg er færdig og kan vise det endelige resultat :)

Påske i sommerhus, så bliver der tid til at strikke, for jeg har ikke symaskinen med :)

Glædelig påske til jer alle...

2 kommentarer:

  1. Ja man må da sige du lever op til dit navn - Fru Flittig :)
    Du kommer altid med så mange skønne ting, hvor får du alt den tid fra? :)
    - er det en opskrift du gerne vil dele, fordi jeg kunne da bestemt godt bruge noget mere tid til alle de projekter jeg har liggende!
    God påske
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  2. Ja det har jeg fået at vide før og jeg kan ikke lige forklare hvorfor der syntes at være flere timer i mit døgn. Jeg prioriterer tid til det kreative og fordyber mig gerne i det et par timer om aftenen. Jeg er måske hurtigere end de fleste til syningen...jeg ved det ikke...jeg har bare hele tiden lyst til at lave noget kreativt og det driver mig :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...