fredag den 8. marts 2013

Dagen der aldrig måtte komme...

...men kom alligevel. Dagen idag er et år siden min bror døde og jeg savner ham. Jeg savner hans skæve smil og måde hvorpå han kunne jorde én med et smil på læben og få én til at grine. Jeg savner snakke og stille stunder. Jeg savner at dele 2 plader chokolade med ham inden filmen starter. Jeg savner hans alvor og standhaftighed....jeg savner min bror.


Idag samles vi i hele familien og spiser sammen, mindes og fortæller gode historier. Børnene skal kendes deres far gennem historier og vi andre skal mindes med glæde. Det bliver en hård og god dag, for der er så meget fantastisk at mindes og så meget der er tabt.
Jeg har valgt at tage fri idag og bare tage dagen stille og roligt, forberede mad til i aften, sy lidt, tage et bad og ligge på sofaen.
Til de nye læsere som ikke kender historien er der indlæg herher og her.

2 kommentarer:

  1. Uha jeg håber at du sammen med familien er kommet gennem dag på den bedst tænkelige måde. Knus fra viola

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Det var en dejlig dag og en god måde at mindes og samles...

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...