mandag den 11. februar 2013

Forsøg med at lave boxershorts :)

Uha det var en travl weekend med bytur fredag, besøg hele lørdag og frokostaftale søndag. Så igår aftes sad jeg og ønskede at det godt måtte være søndag igen, så jeg lige kunne nyde weekenden lidt, men sådan blev det desværre ikke.
Jeg har længe haft et projekt i støbeskeen om at sy boxershorts til bettemanden af lækre jerseyrester og her er første forsøg. Er selv ret godt tilfreds og manden min syntes de var så fine, at han spurgte om jeg kunne lave nogle til ham også - så det må jeg jo lave et forsøg på.



10 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak, er også selv ret godt tilfreds :)

      Slet
  2. Hvor er de skønne - og fed ide, bruger du et bestemt mønster eller??? For tror da også jeg skal have prøvet den ide af - har allerede flere jerseyrester jeg ikke ved hvad jeg skal bruge til :)

    Kh Karina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ta tak...Jeg har selv lavet mønsteret, men i Ottobres nye blad er der mønster på boxershorts, så det kan du også få fingrene i :)

      Slet
  3. Hvor er de fede!! Ar også tænkt at prøve det af. Hvilken elastik har du brugt? Det er en flot farve elastik. Hvor køber man sadan noget henne?
    Kh viola

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for rosen. Elastikken er købt i citystoffer i Århus, men har set den flere andre steder, da det er neon orange. Man kan ikke få helt så stort et udvalg af elastik i butikkerne, da det oftest er sort eller hvid i den bredde, men kig rundt omkring og så skal du nok finde noget :)

      Slet
  4. Hvor er de søde og fed detalje med den orange elastik :-D
    Skal også snart igang med boxeshort til min lillemand :)
    Kh Sabrina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...