onsdag den 6. februar 2013

Fastelavn er mit navn...bøffer vil jeg have

Så er Antons løvekostume færdigt. Det er lavet af en lidt bred heldragt med elastik i hals, ved ærmer og ben samt en elefanthue med påsyet ører og filtmanke. Hele herligheden er påsat en hale med fyld. Selve dragten er lavet i strækvelour (ikke favorit med velour, men en god måde at få lidt pelsudseende). Ideen med at Anton skulle være løve kom sig af, at det er den dyrelyd han siger til alle dyr, så det var oplagt. Jeg har lavet kostumet sådan at det er behageligt at have på og efter jeg puttede ham i det gik der 1 minut, så havde han glemt det. Der er plads til bevægelsesfrihed og jeg er rigtig godt tilfreds med mit design og løsningen med manken.
Her er lidt actionpics:






Så skal han blot lige have malet lidt knurhår og så er han klar til fastelavn :)
 

8 kommentarer:

  1. En lækker lækker løve. Det er en rigtigt god mankeeffekt filten giver, og ideen med at sy manken på en elefanthue, så man kan tage den af efter behov, er genial.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, syntes også selv han er lækker :-) Når jeg nu har en søn der har sine meninger om tingene tænkte jeg det bedst at huen kunne tages af, så det var lidt fleksibelt :-)

      Slet
  2. Nåårh, hvor ser han sød ud med den manke - et flot og gennemført kostume, og dejligt at han gider ha' det på :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det og tror en af grundene til at han gider, er fordi han ikke bemærker det fordi det er loose og blødt :-)

      Slet
  3. Sikke en sød løve :) Det er et rigtig flot kostume.

    Kig gerne forbi min Give Away.
    Kh Eva-Maria//Buecking.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det...dejligt når planer og design lykkedes :-)

      Slet
  4. Hej Anne. Det er da en super sød løve du har... Rigtig flot kostume.
    Kh Anja.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det...er også selv ret tilfreds :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...