mandag den 4. februar 2013

Blogtræf og en masse lækkerier

Jeg var selvskrevet til at skulle med på blogtræf igen da Anna arrangerede blogtræf igen. Ventede længe på at dagen oprandt og så var det pludseligt lørdag. Fik ikke taget billeder og fik faktisk heller ikke lavet så meget - men det gør ikke noget, for det var super hyggeligt og jeg fik snakket med en masse folk. Flere var kendte fra tidligere blogtræf og nogle blev nye bekendtskaber. Det var hyggeligt og en fantastisk måde at tilbringe dagen. Der var nogle super kvinder der havde sørget for en goodiebag, så er lidt billeder af indholdet.



Har allerede brugt den lækre bodywash og jurlique olien og de er lækre :)


Jeg fik selvfølgeligt som de andre bloggere også retrostof, men da det ikke er det jeg bruger mest af, gav jeg det væk og fik istedet en Frk.Larsen halskæde mere.










http://www.terapi-hobby.dk/ - de gav 10 % i Januar måned.


2 kommentarer:

  1. Jeg synes nu stadig farven på din neglelak er mægtig fin... ved du hvad farvekoden, eller farven, hedder?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det eneste der står på den er Creton Jeans, men det gætter jeg på at der står på alle...

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...