tirsdag den 29. januar 2013

Så er der syet dåbsgave

Min lille nevø skulle døbes i weekenden og han (forældrene) ønskede sig nogle bukser ala disse hos Laralil...ja så er det jo godt man ikke er helt uden evner. Så frem med lidt forskellige mønstre og sammenstykke det til ét mønster. Jeg prøvesyede en model og den var ALT for stor og der var også andre ting der gik galt. Så den blev skrottet og mønstret blev mindre. Første model i den nye størrelse blev disse:





 


Her kan I se de fine farvede trykknapper i brug...:)



Jeg har måske nogle gange lidt tendenser til perfektionisme og var ikke
helt tilfreds med hvorledes kantbåndets stikninger var, men det var ikke
sådan lige at lave om, så jeg ville forsøge mig med en anden måde at
sætte kantbånd på og det blev der disse bukser ud af. 









Så nu glæder jeg mig bare til at se dem på og få tjekket af hvordan modellen er på :)

7 kommentarer:

  1. Sikke nogle søde bukser du har lavet :D
    Er helt vildt med stoffet :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak...de faldt vist også i god jord :-)

      Slet
  2. Så fine begge to. Er vild med det stof, du har valgt! Kh maria

    SvarSlet
  3. Så fine begge to. Er vild med det stof, du har valgt! Kh maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak...når man har et godt sted at handle lækre drengejersey, så er det ikke så svært ;-)

      Slet
  4. Super lækre bukser - dem kan de da ikke andet end blive glade for :-) Sikke nogle fine stoffer :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det...har lige set et billede af nevøen, hvor han prøver dem - han skal lige vokse lidt mere og så er han klar ;)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...