fredag den 25. januar 2013

Lækre nye støvler fra Sorel

For lidt tid siden købte min mand en kælk til bettemanden og så smeltede sneen. Men for ikke så længe siden, så faldt der ny sne og jeg kom til at tænke på kælken - for bettemanden skulle da have den testet. Så slog en tanke mig...jeg havde på ingen måder praktiske støvler til kælketure etc.
Jeg er meget en kjole og nederdel pige (er man stadig en pige eller kvinde...måske dame...hmmm) og derfor går jeg næsten altid i høje læderstøvler med hæl, som jeg elsker, men praktiske er de ikke lige til en kælketur. Så mig på nettet og finde tilbud og endelig kom disse dejlige støvler hjem. De er testet og perfekte...så mangler vi bare lige en kælketur i weekenden :)


God weekend til jer alle og nyd nu sneen mens den er der :)

3 kommentarer:

  1. Jeg har også lige købt sådan et par - De holder i hvert fald fødderne varme - det er der ingen tvivl om!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er nemlig SÅ lækkert...jeg er ellers ret varmblodet, men mit blod stopper turen i håndled og fodled og suser så tilbage...så jeg har som regel kolde tær og fingre. Men disse støvler holder mine fødder varme, selv når jeg kun har nylonstrømper på :)

      Slet
  2. Årh de sorel støvler er altså også bare så lækre, kan godt forstå du er glad for dem :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...