mandag den 14. januar 2013

Lækkert uld = lækkert tørklæde

Jeg var (sjovt nok) i citystoffer og kigge på stof til den viste jakke og så "faldt" jeg over dette UTROLIGT lækre uld. Igen er stoffet fra et unavngivet tøjfirma, der laver lækre og dyre ting. Så stoffet er helt i top. Når jeg rører stoffet føles det som viskose fordi det er så blødt, men det er uld. Super lækkert og elastisk - det kradser ikke og er perfekt til nedenstående halsrør.
Jeg har taget 1,5 m og syet sammen til et rør og vupti så er der et lækkert tørklæde.
Her er jeg lige kommet hjem fra en gåtur, så kinderne er røde :)


Beklager kvaliteten af billedet - lyset og kameraet er ikke det bedste.


Og det bedste ved et tørklæde fremfor noget strikket er at man kan lave bankrøverstilen i frostvejr uden at få uldtråde i munden. Hvilket jeg var rigtig glad for her til morgen i snevejret der føg ind i ansigtet.


Og til de folk der tænker - det stof vil jeg også have fat i, kan jeg beklage, for sidst jeg var i citystoffer købte jeg den sidste rest (det var så lækkert at jeg ikke kunne lade være, men tror nu nok jeg skal få det brugt).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...