onsdag den 9. januar 2013

Kreativt i 2012 opsamling - del 7 Nattøj og kjoler

Ja nu er jeg jo ved at have en stor dreng, så nattøjet skal deles i to, så det er jeg begyndt med, men det er en lang overgang (der er jo også så mange andre ting jeg skal sy). Og som noget nyt har jeg syet kjoler, mest fordi jeg havde lyst til at sy små jerseykjoler. Indtil videre er de sat til salg, så må vi se hvad der sker med dem ;)


Det skal lige noteres at smokingsættet, der har jeg kun syet bukserne, blusen er købt i H&M. Men jeg kan love jer at han var fin i sættet til nytårsbrylluppet :)

2 kommentarer:

  1. Det er simpelthen IMPONERENDE hvor meget du har nået at kreere på blot et enkelt år!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og du skal jo lige huske at første del af året var på barsel, så der var der større mulighed for kreativ udfoldelse, hvor mængden af kreationer er faldet lidt siden, men jeg kan ikke lade være....det kribler i fingrene for at lave noget :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...