tirsdag den 8. januar 2013

Kreativt i 2012 opsamling - del 6 Bukser og shorts

Jeg har aldrig lavet så mange bukser til bettemanden, da jeg oftest ynder at køb, da jeg bedst kan lide cowboybukser. Men det har nu ikke helt holdt mig tilbage og så var der selvfølgelig brug for shorts igennem sommeren.



Når det handler om bukser er jeg ikke helt så farverig, nok mest fordi hans andet tøj er det, så skal noget af tøjet være lidt afdæmpet i min smag. Jeg tror det bliver til flere bukser i fremtiden, men det vil nok stadig være størstedelen der bliver købt.

2 kommentarer:

  1. Det er da ikke for ingenting at du hedder fru Flittig ;-) Du har da fået syet en masse lækre ting i 2012 :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg forsøger at leve op til navnet, men det var lidt nemmere da jeg var på barsel og særligt da jeg kørte bettemanden ind i vuggestue. Men der bliver da produceret noget fra min hånd og det udspringer af en interesse og glæde ved at skabe :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...