søndag den 6. januar 2013

Kreativt i 2012 opsamling - del 4 Overdele

Jeg har primært arbejdet med 3 mønstre - hættetrøje, raglanbluse og almindelig bluse. De har vidt forskellige udtryk og selvom den samme bluse er lavet flere gange, så gør stoffet dem meget forskellige. Bluser kan man aldrig få nok af og det er super praktisk med flere at skrifte med, når de har en tendens til at blive beskidte og våde dagligt ;)


Flere at bluserne er lavet til salg, gaver og selvfølgelig bettemanden selv. Jeg er allermest glad for den vendbare jakke med molostoffet (det grå med blå stjerner). Vi har brugt den SÅ meget og bruger den stadig. Sådan én skal jeg helt sikkert lave til ham i næste størrelse også :)

6 kommentarer:

  1. Det er nogle skønne ting du har fået lavet!
    Glæder mig til at se hvad 2013 byder på :-)

    SvarSlet
  2. Det gør jeg også...der er så mange ting i støbeskeen, så det er svært at finde tid og hvor jeg skal starte...og tak for rosen :-)

    SvarSlet
  3. Sikke mange fine bluser og trøjer - og ja, et godt mønster kan blive til mange forskellige skønne varianter :-) /Christine*

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak...er også selv godt tilfreds med at arbejde med færre mønstre og istedet forbedre ;-)

      Slet
  4. Jeg kan rigtigt godt lide den gule med girafferne. Helt vildt fint stof! Faldt over dig på LaRaLils liste over deltagere til blogtræffet. Har meldt mig som fast læser :)

    Klem Pernille//pescno.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også rigtigt fint og flot til hans røde hår :-) og velkommen til som fastlæser...glæder mig til at møde dig til træffet :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...