lørdag den 5. januar 2013

Kreativt i 2012 opsamling - del 3 Lir

Denne gang er det alle de kreative ting som ikke lige har en samlet kategori.


Der er både pynt til hjemmet og til Antons værelse. Mit regnbuefarvet tæppe er jeg super gald for, men jeg gør det aldrig igen, for det tog SÅ lang tid. De fine magneter skulle jo hænge på vores køleskab, men vi har låge for køleskabet, så de skal vist gives væk. Sengelinned og sættekasse lyser dejligt op på bettemandens værelse og hamabilen hænger så fint sammen med de 3 andre som pynt ved hans seng. Lysestagerne var en lille forberedelse på julehygge med familien, så ungerne kunne lave deres egne og papirlershjerterne må komme op og pynte næste år. Mest af alt er jeg super glad for mine puder til sofaen, de var længe undervejs, en de er blevet lige som de skulle og jeg nyder dem dagligt når jeg kigger på sofaen.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det bar nogle fine ting du/ I har fået lavet. jeg håber at få syet en toilettaske efter din DIY i fremtiden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og gør endelig brug af den, det er det den er der for ;-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...