søndag den 27. januar 2013

Kjole til barnedåb

Vi skal snart afsted til barnedåb og det lækre uldstof jeg købte til mit halstørklæde, har jeg også købt et stykke til en kjole med fald - jeg så den her hos Maria. Den er bare blevet perfekt, men der er jo altid lidt mønstertilretning, når man ikke bruger mønsteret som det er ;)





Faldet på kjolen er fantastisk og giver en god figur og kan evt. skjule lidt ekstra fedt på maven ;)


Jeg lavede en lille elastik-sammentrækning på ryggen således at den blev mere figur-tilpasset, men uden at den blev for stram på maven :)



8 kommentarer:

  1. Piiiiift Anne, hvor er den blevet go!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak...er også selv godt tilfreds :-)

      Slet
  2. Super flot kjole - du bliver så smuk til den barnedåb:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det følte jeg mig også, hvilket var godt, for vi stod faddere og der skule jo selvfølgelig tages billeder :-)

      Slet
  3. Det er en virkelig fin kjole. Hilsen Ninna - jeg skal helt sikkert besøge din side igen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det og kom endelig igen...du er meget velkommen :-)

      Slet
  4. Den er også bare blevet så fin din kjole!! Og vildt lækkert med uldstof! Men lige som dig har jeg også haft brug for at putte lidt elastik i linningen, så kjolen får lidt mere facon. Kh Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det og ja det er fedt med lækkert uldstof at lave den i...tror der kommer en version mere, men i noget lidt mere forårs/sommer stof :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...