fredag den 11. januar 2013

Julegave til mindstenevøen...hættetrøje igen igen

Jeg har sådan glædet mig til at viser jer denne kreation. Jeg er udpræget selvtilfreds når jeg kigger på den...eneste problem er blot at den blev lidt større en planlagt, men der er der jo råd for - mindstenevøen må bare se at komme igang med at spise, så han kan vokse sig stor og stærk :)
Jakke er i en lækker blød jersey...perfekt til sommer, køreturen, sove i og alt muligt andet. Vi har simpelthen været så glade for vores og Anton bruger den stadig når han skal ud og sove - selv når der er frostgrader. Det nyeste skud på stammen i familien er en lille lækker rødhåret gut og han skulle da have noget lækkert i julegave. Jakken kan vendes, så man kan skifte udseende. Begge stoffer er købt i citystoffer og de er SÅ lækre. Den sorte er den lækreste kvalitet jeg nogensinde har haft fingrene i - det er fra et unavngivet tøjfirma, der laver eksklusivt tøj og deres stof er derfor også eksklusivt. Kanten der er sat på, er lavet af sort/hvid stribet jersey. Den er blevet lige som den skulle og den er blevet vel modtaget af forældrene :)










9 kommentarer:

  1. Wow, du er bare så super, super dygtig, hvor er den hammer flot!!!!! Hvem der bare kunne sy sådan en!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det...det vigtigste for at kunne sy en sådan er de rigtige redskaber og tålmodighed, så vil jeg mene alle kan :)

      Slet
  2. Den er godtnok også fin. Er det sorte stof isoli? Sådan en vil jeg da også lave når vi engang skal have en mere :) Hvor har du mønsteret fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak...det sorte stof er en blanding mellem isoli og jersey. Den er tyk som isoli, men kan strække sig på begge leder ligesom jersey. Super lækker kvalitet.
      Mønsteret er fra Ottobre 4/2012.

      Slet
    2. Tak for dit svar, det er hermed bestilt hjem fra biblioteket :)

      Slet
  3. Super flot, godt håndværk. Jeg kan rigtig godt li farverne, rigtig friske til en frisk dreng.
    Hilsen
    Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Er også selv ret vild med den friske grønne (som der faktisk er en del stof med for tiden) og idéen med det sort/hvid stribet fik jeg faktisk af FrkTurkis, da jeg købte en body af hende.

      Slet
  4. Hold da op, hvor er den lækker!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for rosen...en lækker jakke til en lille lækkermås :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...