søndag den 30. december 2012

Fødselsdag og Nytårsaftensbryllup...nattøj med stil :)

Idag er min fødselsdag og det er gået stille og roligt for sig. Overskuddet er ikke lige til den helt store fejring, da min svigerinde skal giftes imorgen og der derfor er en del praktiske ting der skal ordnes. Mine forældre var et smut forbi til kaffe og ellers har vi bare hygget og ladet op til dagen imorgen. Gaverne må I lige se en anden dag, for snart kommer manden min med sushi til aftensmad :-) og ellers skal der pakkes og gøres klar til imorgen...
Bettemanden skal som alle de kendte jo klæde om i løbet af bryllupsfesten, som det hør sig og bør blandt de vigtigste gæster ;) Så derfor har vi dette lækre nattøj til ham...blusen er købt i H&M og bukser er hjemmesyet dertil...han bliver da for lækker :)







5 kommentarer:

  1. tillykke med dagen :) det er også min fødselsdag i dag :) så tillykke til os ...

    SvarSlet
  2. Tillykke med dagen ... og wauv et fedt sæt nattøj ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak...syntes også selv det var en god ide ;-)

      Slet
  3. Stort tillykke med fødselsdagen :)

    Hvor bliver Bettemanden sej, når han får det tøj på :) Håber I får en skøn dag i morgen

    SvarSlet
  4. Mange gange tillykke med fødselsdagen! :)

    perfekt lille sæt :) Det ser enormt smart ud og samtidigt konfortabelt :)

    Godt nytår og god bryllupsfest i morgen.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...