onsdag den 14. november 2012

Tyk elefanthue til bettemanden

Nu begynder det at blive mere koldt, så der er blevet behov for en varmere elefanthue...så der skulle klippes i lidt rester fra bluserne jeg har syet til salg. Det blev til denne lækre vendbare elefanthue med grøn rib og grøn kantsyning. Den sidder perfekt og varmer lidt mere end den tynde udgave :)



Vi er endelig ved at være kommet helt ovenpå efter sygdom i 14 dage. Weekenden i Kbh. var første tur afsted i noget tid og det var super. Nu er det lige pludseligt blevet midt i ugen - som tiden dog flyver afsted og inden længe er det weekend igen. Ja det ender med at det snart er jul inden jeg får set mig om :)

2 kommentarer:

  1. Super fin hue.
    Jeg er kun fået syet en hue til mit størtebarn med dejlig jersey indvendig og fleece udvendig, men han vil selvf. ikke gå med den hehe.

    SvarSlet
    Svar
    1. Sådan kan det jo nogle gange gå - min er så lille endnu, så det bestemmer han ikke. Men min søsters børn går istedet så gladeligt med almindelige hue som Moster har syet :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...