søndag den 25. november 2012

Sygdom, travlhed og intet overskud

Efter sidste omgang sygdom regnede jeg med at være på vej ovenpå igen, men sådan skulle det åbenbart ikke være. Jeg har siden onsdag svingende haft kvalme, så overskuddet har ikke været til så meget. Startede på at gøre lidt ved bloggene design og lod det stå ufærdigt, for jeg skulle have min søvn. Fredag kom min brors børn til overnatning, så det var lige 4 ekstra for natten - hyggeligt, men ekstra meget at se til. Vi har leget med papirler, men det får I at se senere. Vi var til fødselsdag lørdag og idag har jeg ligge fuldstændig brak pga. kvalmen. Er i tvivl om jeg kommer afsted på arbejde imorgen (dårlig samvittighed allerede nu).





Sønnike leger med IPad og kan ikke helt forstå det med kameraet. Jeg har fået nyt stof, som jeg heller ikke lige har fået lavet indlæg om, og størrelsesmærker...og vil også lave en give away så jeg kan reklamere for min side på FB og alt det andet...uh jeg stresser og det er også snart jul...puh jeg må vist hellere blive rask...

4 kommentarer:

  1. Øv, ja sådan en gang sygdom kan slå en helt ud.
    Størrelses mærker dem vil jeg gerne høre mere om, er på udkig efter nogle selv!

    SvarSlet
    Svar
    1. Har købt dem gennem ikastetiket og de er fine. Det eneste problem er bare at man mindst skal købe 50 pr str., så har kun købt 92-110, for dem vil jeg kunne bruges mest...men ville gerne have fra str 68 og op...overvejede at dele købene med nogen, for så ville det kun være 25 af hver størrelse...og tak for ønsket om en god bedring...:-)

      Slet
  2. Kender det alt for godt. Familien herhjemme har også været nedlagt med kvalme/opkast + diverse.
    Jeg synes også det er så træls at må melde sig syg på arbejdet, men man gør det jo ikke for sjov.
    God bedring til dig og dine.

    Kh. Pernille

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...