søndag den 2. december 2012

Størrelsesmærker til tøj og travlhed

Weekenden er hurtigt forsvundet når man er alene med bettemanden, mens manden er på herre weekend. så jeg har ikke pyntet til jul og heller ikke fået syet noget...men lidt er der da blevet klippet, for jeg skal prøve mine størrelsesmærker. Jeg har bestilt størrelsesmærker hjem til at sy i tøjet, således at jeg kan holde styr på hvilken størrelse jeg har syet og så ser da det også mere proff ud med sådanne mærker. Jeg har købt dem hos ikast etiket og de er super fine. Det eneste problem er, at man som mindste ordrer køber 50 stk - jeg forstår godt firmaet, men det er rimeligt mange mærker, så derfor har jeg kun købt de størrelser jeg syr mest for tiden, nemlig str. 92, 98, 104 og 110.



 Jeg ville også gerne have købt de mindre størrelser, men der ville jeg i hvert fald ikke kunne bruge 50 mærker, så det må vente til jeg evt. skal have næste barn eller man kommer til at kunne købe dem i mindre doser.
Jeg har ligeledes købt mine vaskemærker samt Hurlumhej mærker hos ikast etiket og de er fine og de virker.

6 kommentarer:

  1. Til næste gang, så kig evt her:http://www.etsy.com/people/hobbytime
    der køber jeg mine og de holder sig rigtig flot!

    SvarSlet
    Svar
    1. ja der køber jeg også mine

      Slet
    2. De ser nu også lækre ud, men der er jo blot endnu flere mærker, da man der køber 100 af gangen...ellers skal jeg i hvert fald igang med at producere noget mere :)

      Slet
    3. Jeg fandt ud af, at man kan mikse 4 str i en af deres kategorier, så er det jo kun 25 pr str. (Eller hvordan man nu fordeler det ;) )

      Slet
  2. Cool hvor bli´r det helt og aldeles prof :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det satser jeg stærkt på...så skal jeg bare lige finde tid til at sy også :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...