søndag den 18. november 2012

Nattøj til bettemanden og krydsede fingre

Så er der lavet nattøj til bettemanden i noget blåt jersey jeg købte for længe siden og noget af mit nyere økologiske jersey fra JNY Design. Dejligt blødt og til at bevæge sig i...heldragterne er ved at blive for små, så der skal nyt nattøj til :)












Dagen imorgen bliver rigtig spændende, for jeg skal til jobsamtale for første gang i flere måneder, så det er nervepirrende. Jeg er glad for mit job i løntilskud, men et job med normal løn trækker da - også selvom det kun er ansættelse for et halvt år. Kryds fingre for mig...:-)

8 kommentarer:

  1. Dejlige ting du har fået syet, dejligt stof med stjernerne på. pøj pøj imorgen.
    Vh.
    Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for rosen, er også selv godt tilfreds :-) og tak for tanken...

      Slet
  2. Hvor er det fint, jeg overvejer også om vi er ved sidste størrelse med nattøj i heldragter, så måske jeg også skulle igang med todelt!
    Held og lykke med samtalen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Todelt er nemmere at lave af flere stoffer, så en god måde at bruge en eller flere rester. Mønsteret er også nemmere at placere end med heldragt. Det er nemt nok, så bare kom igang og tak for tanken...:-)

      Slet
  3. XXXX for i morgen ...

    og skønne ting du har syet :)

    SvarSlet
  4. Tak or krydserne og rosen...det er meget tilfredsstillende at se ide blive til virkelighed :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...