onsdag den 7. november 2012

Lille lækkermås af en kjole...ville nogle gange ønske jeg havde en pige også, men det kan jeg jo stadig nå :)

Så er der blevet produceret en Hurlumhej kjole mere og nøj hvor er jeg vild med den. Jeg var meget selvtilfreds efter den første og endnu mere med denne her.


Jeg er vild med den mørkegule overdel sat sammen med det mere lyserøde/lilla, men hvor den mørkegule ogsså går igen. Jeg har normalt lidt svært ved at sammensætte to forkellige prints, men i dette tilfælde fungerer det bare :) Begge stoffer er fra JNY design og er af en lækker kvalitet af 95% bomuld og 5% lycra. Afslutningen ved hals og ærmer er rundstrikket dyb violet ribkant - og giver en fantastisk kontrast til det gule. Ja hvem der bare havde en pige at komme den på :) Kjolen er i str. 92 og er til salg her.


Kjolen er selvfølgelig påsyet mit Hurlumhej mærke.


Kjolen har læg foran og bagpå midtfor.



Dette billede ville simpelthen ikke vende sig i billedredigering...hmmm.


Kjolen bagfra.


2 kommentarer:

  1. Ja den er godt nok lækker :-) Du må da ha dig en pige med alle de søde pigekreationer du laver.
    God dag.
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det må jeg da, men det har nok lidt lange udsigter før en str. 92 er relevant :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...