fredag den 16. november 2012

Lidt bestillingsarbejde...

Jeg har syet en hue til min nevø med rester af disse stoffer - han er inde i en periode hvor politi og røvere er spændende, så derfor skulle han da have en hue af resterne. Men nu er hans lillebror blevet så forelsket i sin storebrors hue, så min søster bad om en hue til lillebror også....hermed lavet:



Den er lavet i lækker jersey fra JNY Design med maskiner og på den anden side stribet i petroleumsblå og brun. Den er blevet lækker, så må vi bare se om den er lige så populær som brormands :)
Vi skal til fødselsdag i næste weekend, så mon ikke lillebror må få en ting den dag, selvom det er storebrors fødselsdag. Vi skal passe min brors børn fredag til lørdag, så de kommer 4 mand høj og skal sove her og hygge med fætter, faster og onkel. Det bliver vist noget krea, filmhygge og tur på legepladsen. Vi skal med toget dagen efter til fødselsdag i Horsens...det bliver vist med krudt i røven med 2x voksne, 2x 10årige, 1x 6årig, 1x 3årig og 1x 1årig. Men det er alle nogle skønne unger, så mon ikke vi klarer den :)

5 kommentarer:

  1. Den er da mega cool. Fedt stof :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak Libbie...syntes også selv det er lækkert...har faktisk lige fået noget mere lækkert stof ind ad døren, men det viser jeg senere :)

      Slet
  2. Super fint mønster. Er det hjemmelavet eller hvor har du det fra? Jeg har forsøgt med en lignende OTTOBRE, men kan simpelthen ikke forstå opskriften, øv.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mønsteret er fra Ottobre 4/2012 http://www.ottobredesign.com/lehdet_js/2012_4/index.html?fi

      Mønsteret er ret langt i det, for at den bliver baggy, men man kan altid korte af så den passer mere til hovedet :) Hvad er det i opskriften du ikke forstår - det kan være jeg kan hjælpe :)

      Slet
    2. Mit mønster er fra Ottobre 4/2011, jeg kan ikke forstå nøgleord i vejledningen som "formveck" og "hjässömmar", og kan ikke regne mønsteret ud selv, som jeg har gjort før :-) i mønsteret er 4 toppe (A, B), 2 på hver side af foldlinjen, jeg tænker at de skal syes sammen, så de danner en top lige som din, men så er det ikke plads til hovedet! Hehe svært at forklarer uden mønster, måske jeg skulle prøve at finde det mønster du bruger, og håber det er nemmere for mig :-) Tak for din hjælp.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...