onsdag den 28. november 2012

Leg med papirler med nevøer og niecer

Vi havde besøg fredag til lørdag af hele banden af min brors børn, så 4 mand høj troppede op til hygge og overnatning. Fredagen gik med hygge, slikspisning og se film. Lørdag skulle der lidt mere aktivitet på, så jeg introducerede papirler....og alle 500g blev brugt.


Det her er hvad man får ud af 500g og det er ikke så lidt.


Mindste nevøen lavede mønster med legoklodser.


Der blev lavet til/fra mærker til julegaverne.


Og de ældste forsøgte sig med nogle lysestager til fyrfadslys.

Det er meget sjovt og nemt at arbejde med, så tror helt sikkert at jeg skal i Panduro og have købt mig noget mere.

4 kommentarer:

  1. Hvor ser det fedt og hyggeligt ud. Jeg har netop selv købt en pakke, og mangler bare tiden for at komme i gang.
    Sådan et indlæg styrker da i den grad lysten til at stjæle den tid et eller andet sted :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er rigtigt sjovt og så fint et resultat...spring ud i det og kom igang - det er hurtigt at lave og pakke væk igen hvis det er :)

      Slet
  2. Hvordan lavede I lysestagerne? og hvad lavede i huller med? har lige købt en portion papirser og vil også gerne :) Og de er brandsikre nok?

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi tog et whisky glas til at stikke bunden ud (det passede i størrelsen med et fyrfadslys). Så rullede vi ud i en passende tykkelse og skar til så det passede i omkredsen til bunden. Toppen blev revet af, så den blev lidt rustik og vi stak huller med LEGO Duplo ;-) Herefter er det lidt nørklearbejde med at få det sat sammen og arbejdet kanterne sammen (med fordel kan der bruges lidt fugt på fingrene). Er de brandsikre? Det vil jeg tro, da jeg har set dem mange steder på nettet og da det er ler. God arbejdslyst :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...