mandag den 12. november 2012

Barselsbesøg og Københavnertur

For lidt oven en måned siden fik vores venner en lækker lille søn og vi har ikke haft mulighed for at komme forbi - de bor i Kbh og vi i Århus. Men denne weekend skulle det ske og vi var et smut forbi og se den lille mørkhårede fyr. Og han skulle selvfølgelig have en hjemmesyet gave - så det blev en langærmet body af molostoffet.


Vi overnattede hos nogle gode venner og havde en herlig afslappende weekend, dog gik vi lidt for sent i seng (kl 1.30 begge aftner), men heldigvis sov vores søn til henholdsvis kl 8.00 og kl 8.30 - god dreng.
Jeg er ligeledes lige blevet faster til en lækkermås af en rødhåret dreng - præcis samme farve som Antons hår...så han skulle da også have en lille ting. Lækre jersey bukser - dejligt bløde at have på og ikke for varme under dynen :)



7 kommentarer:

  1. Fine kreationer - skønt med så lækre, brugbare hjemmelavede gaver! Jeg er nysgerrig - hvor har du molostoffet fra? Var det blot et tilfælde? Lidt skægt - den er blevet super flot med neonkanten :-)

    SvarSlet
  2. Ja det var tilfældigt. Fandt stoffet hos Citystoffer, som havde købt en rest. Det var først nogle måneder senere at jeg fandt ud af at det var molodesign :-)

    SvarSlet
  3. hvor er det bare fint, drømmer selv om at lave bodyer men de kanter er jeg ik skarp til endnu, håber at falde over en god DIY på et tidspunkt.

    ELSKER modellen i bukserne, lige sådan en model mine unger ville elske.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har en DIY på selvsamme body og med de viste kanter...den kan du jo inspireres af hvis det kan hjælpe :-)

      Slet
  4. Super søde barselsgaver :) Er selv igang med patchwork sengetøj til mine to nevøer som kommer indenfor den næste måned :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Har også selv lavet patchwork sengetøj...de her gaver er noget hurtigere at sy ;-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...