onsdag den 3. oktober 2012

Vindere af give away er....(husk sidegevinsterne)

Idag fik jeg denne smukke buket som fejring af vores bryllupsdag og så havde manden lidt guf med hjem at hygge med i aften :)



Tak til alle jer der deltog i min give away og tak fordi I følger min blog. Der er dejligt med jeres kommentarer og hjælp. Jeg håber jeg fremover kan inspirere og blive inspireret :)

Men der skal jo lige trækkes en vinder af hovedpræmien samt 3 sidegevinster. Da der blev udlovet en sidegevinst pr. 50 lodder og der er 195 lodder.

Ved brug af Random.org har jeg trukket vinderne:

Vinder af blusen: Stjernepels

Vindere af sidegevinster: Kagelskeren Christina, Superprinsessen & Dorte

Sidegevinsterne er enten en elefanthue, baggy hue eller toilettaske - så beslut hvad I gerne vil have og så snakker vi str./stof/farver :)

Alle sammen skriv til mig på anne.hoejgaard.kjaer@gmail.com og så tager vi den derfra :)

Tillykke 


6 kommentarer:

  1. Jubiiii :-D jeg er lige på vej ud af døren, men skriver en mail senere i dag :-)
    Ha' en god dag!
    Kh. Trine

    SvarSlet
  2. Ej, hvor lækkert ... Jeg mailer lige :-)

    SvarSlet
  3. Dejligt! Jeg sender en mail afsted :-D

    SvarSlet
  4. Dejligt! Jeg sender en mail afsted :-D

    SvarSlet
  5. Dejligt! Jeg sender en mail afsted :-D

    SvarSlet
  6. Dejligt! Jeg sender en mail afsted :-D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...