onsdag den 10. oktober 2012

Tiden flyver afsted når man leger godt...

Jeg begyndte for lidt over 14 dage siden på min ansættelse med løntilskud. Det er utroligt spændende og givtigt arbejde, men der er godt nok meget at lære. Derfor har energiniveauet heller ikke været på toppen om aftenen, for hovedet har været træt efter dagens mangen informationer. Jeg kan mærke det bliver bedre dag for dag og mere overskud vender tilbage. Der er en masse nye systemer og procedurer jeg skal sætte mig ind i og jeg syntes jeg langsomt får mere hold om tingene. Mine fingre kribler efter at være kreativ og jeg sukker efter min stofpakke, der er undervejs...så lige nu er FruFlittig ikke kreaflittig, men arbejdsflittig...men det er jo også en del af livet og hverdagen.



Dog fik jeg et lille afbræk igår, da vi var til vinsmagning på min mands arbejde. Alt imens min svigerinde passede og hyggede med vores søn. Det var en god aften og det endte med at vi købte (sammen med nogle andre, så vi får en halv og de får en halv kasse) 2 kasser rødvin (én af den gode slags og en af den gode hverdagsslags). Så igår aftes var jeg ekstra træt...måske var det rødvinen der talte :) Så den sydate jeg havde håbet på blev ikke til noget...men jeg har planer og projekter, skal bare lige finde tiden :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...