fredag den 12. oktober 2012

Se hvad der hænger på mit tørrestativ...ups jeg gik amok

Jeg skulle bare lige have lidt stof at starte på, hvoraf jeg ville sælge noget igennem bloggen. Da det kom med posten, skulle der lige købes lidt ærmestof og rib...og så faldt jeg over det sødeste stof hos Citystoffer...og det ene tog det andet....




Her er alle herlighederne...


Så er der rib i flere farver. Den nederste er lilla og ikke blå som billedet viser.


Stjerner fra JNY design (grøn, blå med rød, nederst er brun med brune stjerner)


Gule stjerner, blå med blå og blå med transport.


 Lyserød/lilla med lidt gul...så smukt. Og så de søde heste i blå fra citystoffer.


Alm. lilla jersey der passer til de lilla heste...total impulskøb.


Sort/hvid striber, viskose stof til mor her og lækker grå isoli med stræk i begge retninger...også impulskøb.


Og her er det stof jeg vaskede igår - striber til ærmer.....

Mon jeg har nok stof lige nu :) og bliver du fristet til at se hvad det munder ud i af kreationer...;)

20 kommentarer:

  1. Jeg ELSKER impulskøb! :-) Og disse er da skønne! Glæder mig til at se de kreationer, du får ud af det.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan også godt lide impulskøb, men gerne i afmålte mængder og ikke som ovenstående...men der skal nok blive skønne ting ud af det :-)

      Slet
  2. Sikke mange fantastiske impulskøb - sådan nogle man umuligt fortryder. Er især vild med hestene i lilla, måske man snart sku' i Citystoffer. Har du forresten fået min mail ang. din give away?
    Kh. Trine

    SvarSlet
    Svar
    1. Yes, har fået mail og skriver snart efter din adresse :-)

      Slet
    2. Super duper :-) og stress nu ikk' over det, jeg er tålmodigheden selv ;)

      Slet
  3. Det er et super godt køb! Jeg er især vild med stof med blå og lilla heste... :o)) Glæder mig til at se hvad du får ud af det! :o)

    SvarSlet
  4. Jeg kender det godt- det griber om sig, når man kan få så meget fantastisk flot stof. Knus Heidi

    SvarSlet
  5. Sikke en masse lækkert stof. Kender godt det med at impuls købe. God fornøjelse med syningen af alle dine projekter. Jeg glæder mig til at se det færdig.

    Kh Mette

    SvarSlet
  6. Er det lilla med heste også jersey? Det vil være noget lige for min den store

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er det...kunne simpelthen ikke stå for det, det er så fint ;-)

      Slet
    2. Hvor havde du købt det henne synes ikk jeg kunne finde det hos Citystoffer (på hjemmesiden)

      Kan da godt forstå du måtte have det med, SÅ fint

      Slet
  7. De har rigtig mange jerseystoffer der ikke ligger på deres hjemmeside. Desuden havde de fået den hjem i forgårs, så de kan heller ikke have nået at lægge den op...

    SvarSlet
    Svar
    1. må håbe det kommer på, bor desværre ikk i nærheden selv

      Slet
  8. Hold da op sikke nogle skønne stoffer.
    Og sikke nogle smukke farver(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde produkter fra Badeanstalten(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/10/give-away-nr-14.html

    SvarSlet
  9. Hold da op Anne!!!
    Du må ha en del projekter på tegnebrættet :)
    Skønne stoffer, synes de blå heste er rigtig fine!

    SvarSlet
    Svar
    1. Både og med projekterne...jeg har planlagt noget nattøj til bettemanden, men dog ikke SÅ meget. Bettemanden har faktisk godt med tøj, så hovedsageligt bliver det nok til salg ;-)

      Slet
  10. Nøj, en masse lækkert stof ... oh og skønne stjerner! Der er vist en, som er glad for sin nye overlocker ;-)
    Der skal nok komme rigtig mange fine ting ud af alt det lækre stof! :-)

    SvarSlet
  11. Du siger bare til hvis du mangle prøve-kanin-piger til det lyserød/lilla med dådyr og det gule på ;)

    SvarSlet
  12. Ok, underligt den aldrig vil genkende mig.. Well, det er Louise. Nå, men de andre stoffer er altså også skønne, hver og en! Glæder mig til at se hvad der kommer ud af dem :)

    SvarSlet
  13. Nøj, det tørrestativ måtte gerne stå hjemme hos mig. Kunne godt bruge noget af det til at køre gennem min nye overlocker;-)
    glæder mig til at se hvad du tryller frem:-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...